מחקר חדש מהמכון הלאומי לבריאות בארה”ב בדק ומצא כי מחולל חמצן יעיל לטיפול בחולי קורונה

שתפו את הפוסט

עכשיו זה רשמי! בדצמבר 2020, פרסם המכון הלאומי לבריאות בארה”ב מחקר על יעילות השימוש במחולל חמצן לטיפול בחולי קורונה.

לקריאת המחקר המלא בשפה האנגלית, אנא לחצו כאן.

תקציר המחקר

התפרצות נגיף הקורונה (COVID-19) ממשיכה להוות איום כבר מעל לשנה על האוכלוסייה ברחבי העולם. 

נגיף הקורונה (Covid-19), אשר מהווה איום מתמשך על אוכלוסיית העולם כבר מעל לשנה, טומן בחובו סכנות רבות. אחת מהן היא היפוקסיה. היפוקסיה הינה מצב בו המערכות בגוף האדם סובלות מפגיעה באספקת החמצן, מה שיכול לגרום לכשל בתפקוד איברים. במדינות בהן קיימת גישה מוגבלת למשאבים רפואיים, קיים גם קושי למתן טיפול הולם למחלה זו.

סכנה נוספת אשר עלולה להיגרם ע״י נגיף הקורונה היא דלקת ריאות דו צדדית קשה. במצב כזה, תמיכה נשימתית נאותה הינה חיונית להישרדות המטופל וגם כאן ישנו צורך בגישה מספקת למשאבים רפואיים.

ככל שחולף הזמן, קיים יותר מידע רפואי מקיף בנושא הקורונה. המחקר, שפורסם לאחרונה, מתמצת את ההנחיות הנוכחיות לגבי מתן תמיכה נשימתית היעילה ביותר עבור חולי קורונה, בהתחשב בסכנות המצוינות לעיל.

גל שלישי מעמיד מדינות רבות ברחבי העולם בסיכון רציני. הביקוש העולמי למחוללי חמצן ממשיך לגדול וגורם לעיכובים משמעותיים בייצורם אצל כל היצרנים.

אנא צור קשר או שוחח עמנו אם הינך זקוק למחולל חמצן. אנו נשמח להתאים לכם מחולל ע”פ צרכיכם האישי.

המסקנות המרכזיות במחקר זה, מדגישות כי חמצן משלים וטיפול באמצעות מחולל חמצן הוא שלב חיוני ראשוני וחשוב מאוד לטיפול בחולי קורונה קשים, אשר אובחנו עם היפוקסמיה (ירידה ברמת החמצן, לקריאת מאמר בנושא לחצו כאן( כתוצאה מהנגיף. העלאת רמת החמצן בדם וטיפול בהיפוקסמיה, מתבצעת באמצעות שימוש במחולל חמצן עם ריכוז חמצן גבוה.

מסקנה נוספת היא כי אצל חולים הסובלים מעייפות ותשישות עקב מצוקה נשימתית, קיימת חשיבות קריטית לטיפול משלים בחמצן. אולם, במקרים חמורים יותר של חולי קורונה, הרופאים יאלצו לשלב מתן חמצן בריכוז גבוה ביחד עם שימוש במכונת הנשמה.

כאן במדוקס, אנו מציעים פתרונות לניטור ואספקת חמצן זמינה וסדירה ע”י צוות טכנאים מוסמך אשר רשאי לעבוד ולספק את החמצן גם בשעת חירום והסגר.

לצפייה בכל חבילות ההשכרה המוצעות על ידי מדוקס, אנא לחצו כאן.

 

“אם אתה או אחד מהקרובים שלך נמצא בקבוצת סיכון מוגברת, אנא אל תהססו. התקשרו אלינו עוד היום לקבל ייעוץ מאחד מיועצי הנשימה שלנו בטלפון 3471*”

  

המומלצים שלנו

מאמרים נוספים:

הקשר שבין השמנת יתר לחוסר חמצן בדם

כתבת סקירה על הקשר שבין השמנת יתר, קושי בנשימה ורמות חמצן נמוכות בדם. רוצים לדעת מדוע השמנת יתר מסוכנת לכם ואיך אפשר לטפל? המשיכו לקרוא. שתפו

small_c_popup.png
התחברות לחשבון שלך
small_c_popup.png
הרשמה