“איך שרדתי את הקורונה” – ראיון עם מנכ”ל בריזומטר על השימוש במחולל חמצן ביתי

איך שרדתי את הקורונה עם מחולל חמצן
שתפו את הפוסט

בחודש האחרון, רן קורבר, מנכ”ל BreezoMeter (חברה עולמית לניטור איכות האוויר), נדבק בנגיף הקורונה והחלים לגמרי. אנו מביאים בפניכם את הראיון המלא עם ד”ר ג’רמי האמריקאי, בו הוא מספר את ההתמודדות שלו וכיצד שימוש במחולל חמצן עזר בתהליך ההחלמה שלו.

לקריאת הראיון וצפיה בראיון המקורי בשפה האנגלית, אנא לחצו כאן.

מראיין: ד”ר ג’רמי

רן, תודה שהצטרפת אלינו, אנחנו נדבר על מה שמתרחש כרגע בעולם, יש שריפות ברחבי ארה”ב, נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ולפגוע בחיי אדם,
ותמיד יש דרישה לחמצן נקי. חמצן נקי, הוא למעשה אחד הדברים שאנחנו תמיד לוקחים מובן מאליו, עד שאין לנו אותו. 

בוא ותספר לנו מה הייתה החוויה שלך עם נגיף הקורונה ועל ההתמודדות.

מתראיין: רן קורבר
אז למעשה אשתי נדבקה על ידי אחד מעמיתיה בעבודה ולפני שגילינו שהיא חולה, כל המשפחה כבר נדבקה וחלתה. אז קודם כל, למזלנו- לשני הילדים שלי לא היו תסמינים- תודה לאל על כך. לאשתי היו תסמינים קלים מאוד, רק 3 ימים של חום, טיפת הרגשה כללית של חולי, אבל אחרי זה היא הייתה בסדר.

אני לעומת זאת, סבלתי מתסמינים קשים. הייתי חולה בערך 10 ימים. הייה לי קשה מאוד לנשום, ממש כמעט ולא הצלחתי לנשום. בשלב מסוים, רמות החמצן שלי היו נמוכות- ולמעשה הייתי בסכנת חיים. 

אני חייב לצין שזאת המחלה הגרוע ביותר שחליתי בה- אני בן אדם בריא בדר”כ- אני לעתים רחוקות מאוד חולה. 

לאחר שלושה ימים עם סימפטומים קשים, כמעט ולא הייתי מסוגל לנשום, לא יכלתי לצאת מהמיטה, כאבו לי הרגליים, כל הגוף שלי כאב למעשה והחלטתי לעשות משהו לגבי זה, מאחר ולא יכלתי לחכות עוד לאישפוז בבית חולים.
הרופא שלי לא חשב שהמצב שלי “חמור מספיק” בשביל שאתאשפז, בגלל שהבתי חולים כבר היו מלאים בכל עיר גדולה (בארה”ב), למעשה כמעט בכל עיר בעולם.

כך, החלטתי לעשות משהו בעצמי. השכרתי מחולל חמצן והתחלתי לטפל בעצמי.

מראיין: ד”ר ג’רמי

אז איך עובד הטיפול עם חמצן? הייתה לך מסכה עם חמצן?

מתראיין: רן קורבר

בגדול, בדקתי באינטרנט מה יכול לעזור לנשימה.כמו כן, התבססתי על הניסיון שיש לי מעיסוקי כמנכ”ל בחברה לניטור איכות אוויר. בסופו של דבר, מצאתי חברה שמספקת שירותי השכרה למחולל חמצן ובחרתי להשכיר מהם.

החברות שמספקות שירותי חמצן, רגילות לעבוד עם בתי חולים ויחידות חירום ויש להם שירות לקוחות מעולה. מהרגע שהתחלתי לעקוב אחרי רמות החמצן שלי ולהשתמש במחולל החמצן, התחלתי להרגיש טוב יותר ולהחלים. 

אחרי יום אחד של שימוש במחולל החמצן, כבר הצלחתי ללכת שוב ולדבר. אחרי 3 ימים החלמתי לגמרי!

מראיין: ד”ר ג’רמי

תודה רבה על ששיתפת איתנו את החוויה שלך. מדהים לשמוע כי בעקבות המידע וההכרות שהייתה לך מהתחום, לקחת אחריות על עצמך ומצאת דרך לטפל בעצמך.

הצהרת מקוריות:
הראיון שייך לאתר medium.com ותורגם לשפה העברית ע”י צוות מדוקס.

כאן במדוקס, אנו מציעים פתרונות לניטור ואספקת חמצן זמינה וסדירה ע”י צוות טכנאים מוסמך אשר רשאי לעבוד ולספק את החמצן גם בשעת חירום והסגר.

לצפייה בכל חבילות ההשכרה המוצעות על ידי מדוקס, אנא לחצו כאן.


“אם אתה או אחד מהקרובים שלך נמצא בקבוצת סיכון מוגברת, אנא אל תהססו. התקשרו אלינו עוד היום לקבל ייעוץ מאחד מיועצי הנשימה שלנו בטלפון 3471*”

  

המומלצים שלנו

מאמרים נוספים:

הקשר שבין השמנת יתר לחוסר חמצן בדם

כתבת סקירה על הקשר שבין השמנת יתר, קושי בנשימה ורמות חמצן נמוכות בדם. רוצים לדעת מדוע השמנת יתר מסוכנת לכם ואיך אפשר לטפל? המשיכו לקרוא. שתפו

small_c_popup.png
התחברות לחשבון שלך
small_c_popup.png
הרשמה